Sjukt hus

De är svårt att sova bra, när man är förkyld och man är lätt väckt där emellan. Så jag har vakna flera gånger när Sinje har pratat med hunden/råttan som svansat runt och pipit. Yippi! 7.45 vaknade jag av massa knackningar på dörren. Trodde Sinje skulle öppna, men tydligen var jag ensam i rummet. De var Lauren och Jesse som ville se hunden. Lauren blev inte glad att Sinje bara var borta, och dessutom lämnat mobilen hemma. Jag kom på att hon nog var hos vetrenären för en sista koll innan hemresan. Lauren var verkligen inte glad, dessuton såg hon hur dåligt jag mådde. Ögonen röda å svullna, näsan rann de ur och rösten var svag. Efter bara nån minut, och ett argt samtal till Steve så kom Sinje hem igen. De var tydligen en stor olycka på vägen så hon kunde inte komma fram och fick vända. Lauren skickade i säng mig igen, för att inte smitta ner barnen.

De är lite hemskt egentligen hur mkt Lauren skriker på Steve, Allt han gör är fel, å har han inte gjort nåt fel så är de felet. Hon skäller ju på karln konstant, frågan är hur de ska hålla. Dessutom har dom INGA rutiner när de gäller barnen. Så därför gör dom ju på olika sätt, å hans är JÄMT fel. Huva, tycker de känns hemskt.

Iaf så steg jag upp runt tolv igen, då hade Lauren åkt en sväng till jobbet. Oj, vad svag jag kände mig. Sinje hade just lagt Jesse så vi tog de mest bara lugnt., tills Amanda vaknade. Sinje var lite piggare idag och skröt om att hon alltid jobbade trots att hon var sjuk, då känner man ju sig lagomt dum. Men men, vad gör man. Elin tyckte jag såg slutkörd ut i webcamen, å de kan jag förstå. Jag såg ut som sju svåra år, enligt mig. Efter nån timme så var de bara att ge upp, igen. Sinje sa att hon klarade de sig, så jag passade på att vila. Efter ett tag blir de tråkigt att bara ligga, så jag började kolla på Tv 3:s webbtv. Har sett ett avsnitt av serien Sjukhuset, så nu såg jag resten. Lagomt ansträngande. I ett av avsnitten så kommer två poliser in med en tant. Fick en snabb glimt av en av poliserna och de var bekant. Efter ett tag så filmar dom han tydligare och jag ser att de är den äldsta brodern Wormö. Tänk en gammal Vännäsbo som polis i Uppsala lyckades komma med, häftigt =)

Snuvan har börjat avta tro ja, nu fattas orken. Är just nu "hundvakt" till Lilla Hereshe (vet inte hur de stavas), som ligger instängd i sin bur å piper. Känns lite hemskt, men Sinje ville ha de så. Familjen har iaf fått en matchning med en ny svensk tjej, från Långsele :P Världen är liten ;)

Kram Kram

image47
Där nere är lill stackarn!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu, är headset fixat...så nu kan vi pratas på skype..hopefully...just wanted to tell you....it's a huge happening...*tihi*

2007-09-12 @ 21:46:10
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Mamma Fransson

Nu sticker vi,man vet aldrig om vi lyckas smita in på fel plan och vi hamnar i Wasington, snopen skulle du bli.jag ska ha stenkoll på Sofia så hon inte hamnar i nå dumheter. Puss å kram julegran

2007-09-13 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0