Om tårar vore guld, skulle jag vara rik!

Oh gud, denna dagen känns verkligen som en evighet. Kom knappt ihåg hur den börja. Den började iaf hårt, och så fortsatte de. Allt gick emot, tårarna sprutade, ångesten var total, paniken kom å gick. Jag försökte ta allt steg för steg, men ingenting gick och göra klart. Frågan om min framtid är inte helt klar. Jag har ringt Boston kontoret minst 3 gånger idag, å ingen har ringt tillbaka. Den sista kunde iaf ge mig "svar". Huva, vill inte prata om dagen. Kan väl säga att en dag av panik, ångest, samtal, gråt gav kanske resultat?! Känner mig helt nollställd. När jag äntligen tog mig ner för midda var huvudvärken stark. Gick sedan upp tog en ipren och andades. Passade senare på att se dagens avsnitt av Sjukhuset, så skönt att bara koppla bort allt å slippa tänka.

Åse, samtalet med dig mitt på dagen, de var guldvärt. När du skrattade åt allt kunde jag inse hur komiskt de lät. Precis som taget ur en film. Då visste jag ju inte slutet, men de vet vi ju nu. Du gav mig luft där mitt i allt!

Jag har lärt mig att tänka positivt av Emma, så de ska jag väl göra nu då. Imorgon kommer min kamera, lr den ska komma imorrn, annars vet jag en som bryter ihop! Så de ser jag fram emot, att få fota lite. Hoppas den kommer tidigt så jag hinner mer. Sen så har jag lite göra här hemma i övrigt, eftersom de inte är länge tills jag måste lämna familjen. Borde nog börja packa kanske. När jag kollar på väskan, sen på alla kläder som är uppackade så är jag väldigt imponerad hur allt de fick plats, och hur de kunde väga så lite. Mirakel! Dom kommande dagarna behöver jag fler mirakel, så jag hoppas ni håller tummarna där hemma!

Väntar på samtal från Hanna, hon kanske har glömt?! Sen hade ja ju lova att ringa Malin också. Så tråkigt att vi inte kan träffas för att hon bor så långt bort och hennes familj behandlar henne som skit. Hoppas verkligen hon får byta familj snart, hon är värd bättre. Hennes LCC är förresten en större idiot än min, hon inser inte hur dåligt Malin mår. Hoppas Boston kontoret förstår henne bättre!

ha de bra! KRAM

Mamma Fransson: Såg att du tog med din dotter hem igen... Inge kloster? Jag tror jag vet vad hon behöver ;) Vera fixar och lämnar rapport inom nån dag!
Camilla: Sorry för min opersonliga MSN närvaro ikväll. Lovar att ta igen de =)

P,s; Ingen dagensbild, förhoppningsvis kan jag kompensera de imorgon! D.s

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ingen fara...ja va ändå så galet trötter igår så de hade nog mest bara blivit en massa flum från min sida..*hihi* hoppas de mesta ordnat sig till de bättre nu fr dig...Kram massvis

2007-09-19 @ 17:10:52
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Lukas

Tjena, önskar lycka till med packandet men jag tycker mig ha läst flera gånger om shoppade kläder :) Gud välsigne dig!

2007-09-19 @ 20:23:43
Postat av: malin

haha ja du, du var ju faktiskt glad dar. man vad haller jag pa med? jag tror att det ar solen, som gor at jag gor miner =) roligt att du blir sa glad av en kamer! lattroad?hihi

2007-09-20 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0