Knäsvag

När klockan ringde 7.30 imorse, så var jag trött, trött å så trött. Men de var bara att kliva upp. Försöka äta frukost, men allt är bara så söt å sliskigt. Hur som helst så hann jag prata med Emma å Nils på skype. Bland de första Nils sa var: "Jag sakna dig". Åh, jag kan inte med än säga desamma. Lill skrutten finns ju alltid i mina tankar!

Åkte sen iväg på mitt första Au pair möte. Vi träffades på en parkering vid en bowlinghall innan vi åkte ner till skolan och ställde upp oss för paraden. Tog eveigheter innan vi fick gå, alla politiker "rösta på mig" människor skulle gå först. Inte alltför långt före oss gick nå kineser å spelade samma låt om å om igen, i en halv timme *SUCK* Framför oss gick några som gjorde reklam för ett Visakort. En av dom var utklädd till ett Visakort, humor! Vi gick i våra tröjor och delade utt pennor till dom efter vägen. Ganska skön promenad faktiskt. Väl framme på "markanden" åt vi gratis glass innan vi gick till parkeringen igen och Steve kom och hämtade mig. Klockan var runt halv tolv när jag kom hem, alltså hela dagen kvar.

Tog de lite lugnt, sen gick jag på promenad till affären. Köpte shampoo å hårspray. Nu har jag 1l shampoo, 1l balsam å hårspray av högsta klass till bra pris =) Ringde sedan upp Hanna. Hade verkligen velat varit där! Tack för tipsen Anna, men Hanna bor ju också här i USA. Aja, när vi ses nästa gång så ska jag gottgöra henne!

I övrigt så har mitt knä gott emot mig. Härom dagen när jag öppnat ytterdörren, så sprang knäet in i dörrkarmen *SMÄRTA* Blev lite fin färg å svullet, dock inte så mkt färg eftersom de träffade av mitt på knäet. Sen gick jag lite snett idag, så nu är de stor smärta! Min lycka rakt igenom.

De var många ställen jag ville vara på idag, och jag var på stället som jag vill komma ifrån. Men nu är de inte många dagar innan de sker en förändring. Vet dock inte var de blir än... time will show!

KRAM

Åse: Hoppas din helg varit lyckad! Blev riktigt avundsjuk när jag hörde alla i telefonen!
Camilla: Hur går de med skype? Fick han till de? :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Aj aj, läte inte så skoj de där me ditt knä! Hoppas deblir bättre och att allt annat runtikring känns bra snart med....Och ja de där me skype vet du redan....typiskt säger jag bara! ksa lösa de på annat vis...promise
Kram å take care

2007-09-16 @ 23:01:16
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0