Försent att stanna

Som jag skrev igår kväll så har jag bestämt mig för att byta familj. Både jag och Lauren tycker att de är bästa eftersom båda känner en viss "oro". Jag förstår om de låter helt idiotiskt, men så är de. Alla ni tycker de är för tidigt att bestämma mig, men som sagt så hade jag liks varit tvungen att fatta ett beslut imorrn iaf. Eftersom Lauren tycker att jag inte varit så uppåt. Och jag tror inte en till dag hade ändra mitt beslut, sorry. Dessutom är de bättre för barnen om jag åker snart ,om jag måste åka, ist för om nån vecka. Så, så är läget. Lite jobbigt att läsa alla stötande inlägg om att stanna, när jag väl bestämt mig. Men tack ändå.

LCC tanten försökte förresten övertala mig igår genom att säga att allt berode på att Sinje fortfarande var kvar, och de var därför jag kände mig så här. Lauren blev sur på henne, eftersom hon inte pratat med henne först och att hon försökte övertala mig. Så imorse kom hon LCC:n över och då ville hon hellre skicka hem mig. HATA DEN KVINNAN! Har iaf fyllt i papper nu, så dom ska börja söka efter en ny familj. Har dom inte funnit någon passande inom två veckor måste jag åka hem.

Thats life, jag försöker ju iaf få de att fungera.

Kram

Kommentarer
Postat av: eMMA

Men var är du under tiden som dom söker familj på då???

2007-09-06 @ 20:23:49
Postat av: Camilla

Hmm, tycker den dära LCCtanten verkar vara lite knasig, inte ska man väl försöka övertala så mycke som
hon gör, de är ju bara du som vet hur du känner...jag tycke du är så modig som tagit dig dit, för min del, som bekant, så stannade de ju vid att fylla i papperen...;) Take care, tänker på dig kusin! Kram

2007-09-06 @ 23:02:46
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Sitter här & tänker exakt samma tanke som emma - vart ska du vara under tiden dom letar ny familj????
Kramar från mig..

2007-09-07 @ 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0