Ännu en världelös dag!

Fredakväll, vad händer? Ingenting, precis som de varit dom senaste dagarna. Där hemma är de tidig lördamorgon, så Grattis ÅSE! Hoppas du får en UNDERBAR dag, önskar att jag hade fått ta del av den. Ska försöka ringa innan jag far på paraden imorgon! Är inte alls peppad på gå i nån parad nån timme, med denna hosta. Hoppas för all del att de inte regnar. De ska bli skönt att komma ur huset iaf, trots allt. Måste dessutom upp före kl åtta, de är jobbigt, men men.

Här hemma har de varit lugnt idag. Tänkte gå på promenad, men mina öron var inte så roliga. Sen fick jag huvudvärk, så de blev ipren å vila. Mot eftermiddan for familjen ut för några ärenden. Dom har ju varit ledig sen i onsdags för de är judisk nyår. Ett tag efter dom farit mådde jag bättre, då började de regna, typiskt. Så de har varit en tv-dag idag. John Tucker most die, brudar ni vet vilken film jag menar. Lite Rush hour osv. Fastnade i New Harbor serien, farligt. Dessutom sände dom flera avsnitt i rad...illa. Något jag längtar efter är att få köra bil. Har inte kört bil på över 2,5 vecka, Galet länge sen! Såg Fast and the Farious, Tokyo Drift, igår. Då ville man köra, oja!

Annars så har ingen familj ringt idag. De var en familj på min sida nån timme, sen borta. Så nu är de tomt igen. Men men, livet går vidare.

Måste även ringa Hanna imorrn, tjej blir ju 20 år. Önskar att jag hade haft nån present att skicka henne. Någon idé? Önskar att jag kunnat varit hos henne iaf. De är inte kul att fira sin födelsedag i en ny familj, när tankarna går hem till dom som tar ett sista farväl av Erik. De blir nog en tung dag imorrn för många, å även fast man inte kan vara där så känns de inombords.

Ska se lite Transporter 2, sen borde jag kanske försöka sova. Lycka till, till mig med andra ord. Ha en bra lörda!
KRAM

image53
Hittade bara denna bilden på jag å Hanna, tragiskt! Denna är från SM Rallyt, å hela Hanna är inte ens med på bild.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Men tja! Tänkte bara komma med lite förslag till dig, eftersom du ville skicka en present till din kompis som fyller år.
Skicka en nalle (www.nallebudet.se), en tårta (www.postkakan.se), blommor (www.euroflorist.se ,www.webogram.se, www.skickablommor.net, www.interflora.se), godis (www.chokladogram.se, www.gottogram.se) eller en helt annan present (www.sendly.se) :D Finns ju massor av sådana sidor på nätet ju :)
Anna

2007-09-15 @ 11:32:00
URL: http://snarfblatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0