Åh, inte blir de bättre

Vaknade imorse av att de sprangs runt i huset, så jag somnade om. Vaknade ett tag senare och undrar var alla var. Klockan var ju elva, då blev jag lite rädd för mig själv. Huset var tomt, och ingen aning var dom höll hus. Jag gissade på jobb och ungarna dumpad hos Laurens syster. Men vad vet jag, ingen säger nåt längre å mamman var ju helt crazy igår å sur mot mig. Hur som helst tog jag de lungt, pratade med Jonsson osv. Nog kan jag förstå att mamman är frustread och stressad över situationen att inte ha någon ny au pair på gång, men att de ska helt gå ut över mig känns fel. Visst de är delsvis mitt fel, men jag finns ju här nu iaf för att hjälpa!

Sen plötsligt där vid två tiden kommer alla hem. Mamman sa hej sen inte ett ord mer. Dom hade med lunch, men jag var inte så sugen utan tog ett äpple och satte mig med dom. Kände mig bara så fel placerad å oönskad, så efter äpplet gick upp på mitt rum. Vid fem ropar Lauren att dom ska på midda, sen for dom igen. Huvaligen, men de är iaf skönt på nå sätt att vara ensam.

Fick ett samtal från en värdpappa. Blev förvånad eftersom familjen som stod där imorse, hade ju försvunnit. Samtalet gick väl bra, men de kändes som en helt fel familj för mig. Men jag ville ändå läsa deras ansökan, den var dock inte där, bara deras namn å ålder. Så jag hämtade telefonen å började ringa EF för att tacka nej, samtidigt under samtalet märker jag att familjen är borttagen från min sida. Dom hann före, så sökandet går vidare!

Puss hej!

CAMILLA: Imorgon får de bli skype, om de inte sker nåt radikalt här.
Emma, syster: Visst uppdaterar du mamma?
Åse: Du får skicka mail om de inte går att kommentera ;)
Jonsson: Familjen som ringde hade helt galna barn, tro mig! Du hade inte sagt ja! Sen var de faktiskt dom som sa nej först..
Systern som ser mig: Jobbar du inte snart så jag får nån kommentar?
Elin 'mini': Saknar våra promenader å myskvällar i soffan.
image52
Charlie hoppade just upp i sängen å intog sin plats.


Kommentarer
Postat av: Emma(syster)

Hej, jo de gör jag dagligen :) Hon hälsar och Tyra med ( från sin plats på soffan )
:) Kram

2007-09-14 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0