Kanelbullensdag!

Jag å mamma fika just kanelbullar, riktigt mums! Annars så känns de ju som en helt vanliga torsda. Imorgon är de helg, och de är ju alltid roligt. Men de känns som inte lika speciellt när man går hemma hela tiden. 2 veckor arbetslös, och jag är redan uttråkad! Dessutom så har de inte kommit ut väldigt lite jobb i veckan. De känns tråkigt, jag var ju som peppad på att ansöka på de mesta. Men, men jag får väl drömma vidare om bättre tider. Iofs finns de ju jobb på typ Frasses på Ersboda, men så lågt har jag inte tänkt sjuka än. Måste försöka skaffa mig kontakter...hm inte de lättaste.

Mamma har putsa fönster i veckan, medan jag har städa lite köksskåp och lådor. Nu är de bara resten av huset kvar...suck! Vi fick förresten våran nya diskmaskin idag. Vi fick ju en i fredas, men den var fel. Så nu fick vi en som passade bättre, med front! Jag och mamma förstod oss dock inte riktigt på hur den ska kopplas, så vi får vänta till kanske efter helgen då Bengt är hemma igen.

Ja, jag har väl inte mycket mer att säga än att jag vll ha ett jobb.... Eller jo förresten, vem var de som lämnde kommentaren på mitt inlägg Do you LÖVe this? Din röst i natten?

Ha de bra, å ta de lugnt! KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är inte jag! Jag med har firat kanelbullens dag idag, for på stan å fikade med en kompis istället för att sitta hemma å skriva på hemtentan..;) Blir en massa skrivande imorrn istället..huvvaligen

2007-10-04 @ 20:58:37
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0