Hej å hå

Nu var det länge sen jag skrev här. Om jag ska vara ärlig så satt jag för en vecka sen och laddade upp bilder här, men då hängde sig internet, å allt försvann. Så sen har jag inte orka göra ett nytt försök.

Vad har hänt då sen sist jag skrev? Hm, inte mkt av intresse! Ja var på Rally på lördan, riktigt trevligt. Sen så blev de en lugn sönda. Å i veckan har jag sökt lite nya jobb, tagit dagen som den kommer kan man säga. Så inga större framsteg på den fronten heller. Jag håller fortfarande tummarna för att de ska lösa sig. Har iaf anmält mig till en bokföringskurs. Den börja nästa månda i Vindeln. Tror den var 3ggr lr nåt sånt, perfekt!

I helgen har de varit full fart iaf. Körde tonåringar till Bowlingen i fredas. Fick köra Nyströms nya Ford *MUMS*. Sen så igår var de inte mkt tid hemma. Åkte redan 8.45 till stan med Simon, Lukas å Nina. Vi for på DIFO (Distrikt fototävling). Oj, vilken dryg dag de blev! Alla bildvisningar drog verkligen ut på tiden, för att inte prata om årsmötet *SNARK* Jag fick iaf två diplom. Det var 45 bidrag inskickade till Ungdomsklassen. Av dom valde dom ut 15st som dom visade upp och hade kommentera. Av dom 15 fick jag med 2. Riktigt nöjd! När allt äntligen var slut, så åkte vi hem. Var hemma kl fem, trött å slut, men de var bara att äta lite fil och ladda om. Jag for å spelade bandy, gick riktigt sämst, men de va skoj ändå. Sen var de bara att fara hem å duscha innan vi for till Jelle å Emil, som hade en liten inflyttningsfest. Folk kom å gick, eftersom knappt någon visste om att de skulle bli av. Men de blev iaf lyckat! Hälften drog till Marias på karokekväll, runt 23. Men jag tyckte de var mysigare i lgh, så vi satt å sörrade ist :D Idag är jag trött å mör. Glömde strecha efter bandyn, inte bra! Har iaf hunnit med å kollat på en bandymatch idag. Mitt gamla lag hade hemma match mot Skellefte. Tyvärr åkte dom på stryck 3-2, men härligt att se ändå.

Ikväll blir de nog en lugn kväll, å ladda upp för ännu en ny vecka. Få se om de blir barnvakt i Övik till helgen. Troligen blir de det, ska bli mysigt att träffa Nils iaf!

Ha de! KRAM

Här kommer lite Rally-bilder =)
image77
Nisse
image78
Nisse, igen. Fredrik åkte inte denna tävling, han står ist och hejar under grävarmen.
image79
Emil
image80
Tomas och Markus kom ju så pass att dom hann se Nisse åka hit 3.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du verka ha haft mycket att göra iaf ihelgen du, själv har jag bara flyttat hem till mamma å co...so far so good=) Nämen, de ska nog gå bra, om du kommer ner till helgen så får jag ta mig en tur å hälsa på dig då=) annars å syns vi ju helgen därpå;)
Näe nuär de dags för lite kvällsfika innan lite TV å sen sängen...ny vecka nya tag...

2007-10-21 @ 20:27:52
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0