Tanga Tomten

Nu har det gått 1,5 vecka sedan jag skrev sist, så nu ska jag uppdatera er på mitt "över intressanta liv"!

Förra vecka började i tjafset-tecken. Folk tyckte, tänkte och ville olika. Ja, de liknade helt enkelt tjejer i lågstadiet. På de gick jag sämre än dom på Björkbacken, enligt min mor. Jag hade VÄRLDENS träningsvärk efter ett pass body-pump, så humöret var verkligen i botten. Men framåt fredamorgon hade saker och ting lättat, så jag återigen kunde röra mig normalt och tänka postivit på vår tjejmidda som skulle bli av på lördan.

Lördan bestod av bandy, å tjejmidda. Den var trevlig, men vissa personer borde tänka på vad dom säger! Alla lever faktiskt inte i "en dröm värld". Hur som helst så delade jag säng med Jelle den natten. Jag var hennes lilla Tanga-tomte ;) Mysigt, förutom all disk som väntade söndamorgon. Det tog ett tag, men tillslut så var allt vackert igen. Jag traskade hemåt och packade bilen med massa saker och tog mig till Umeå. Där väntade en farsdags midda, mums! På kvällen passade även jag å Sofia på att åka på Maxi, eftersom Sofia var hel taggad. Hon fick sig ett par nya handskar, å ja hittade en julklapp, som jag dock inte köpte...Inte helt smart tänkt där! Kvällen avslutades med att jag somnade djupt, medan Sofia fortfarande läste, var så grymt trött.

När jag vaknade dagen efter hade Sofia redan åkt till sjukhuset. Så jag duschade, gjorde ärenden på stan å sånt, innan jag hade en mys timme i soffan. Sen var de dags att leta parkering på sjukhuset, inte lätt! Tillslut fick jag en, och kunde gå upp och hämta min ny opererade syster. Dagen fortsatte ganska segt, eftersom hon sov å jag hade inget att göra. Förutom när hon vaknade å ville ha latté osv, Johnny vet vad jag pratar om ;) Jag lämnade min syster igår em, med den andra Sofia i bilen. Skönt med sällskap! Jag bestämde mig för att hänga på Sofia å Maria på ett pass body-pump, igen. Grymt jobbigt, mkt asplöv i mina leder, men jag överlevde. Å jag kan rör mig normalt idag, UNDERBART! Okej, de känns lite i lederna, lär väl bli värre imorgon. hihi!

Idag har jag haft en lista på saker att göra. Och äntligen har jag kommit till slutet av den. Nu ska jag bara snöra min nya skor, så jag kan använda dom. YEY! Posten var just och hämtade min mobil, som ska på lagning :/ Har låna en gammal mobil av Franssons så länge. Hoppas den blir lagad snabbt!

Oj, vad mycke svamel. Inge jobb-napp heller. Sökte en till tjänst idag! Är less på allt väntande på...något?

Aja, puss å kram Julgran!

Smakprov från lördakvällen:

image86
Hanna kände för att hacka på saker =)
image84
Hanna, Elin och jag, egobild!
image85
Sofia är smart å "snattar" när ingen ser?! Eve märker inget iaf! HAHA, klockren!
image87
Jelle får tala för sig själv på denna bild =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oj! Fröken Kjellson har blivit korthårig!

2007-11-15 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0