Hard work

En kort sammanfattning av slutet på förra veckan (tis-fre)... SJUK! Blev inge barnvakt, mådde fortfarade illa då. Men mot kvällen stod jag på bena och hämtade Emma med vänner i stan på natten. Lördan däremot slutade bättre än jag kunde ana. Jag å Sofia drog på Marias på kvällen och hade en underbar kväll fylld med dans, leenden och värme. Helt overkligt ;)

Denna vecka började med 6h julklapps shopping med syster Sofia. Otroligt att hennes knä nästan höll ihop. Tisdan blev de lite till julklappsshopping med mamma å syster Sofia. Snacka om att jag var les på tisdakväll, kändes som jag varit igång 2 dygn. Men jag bet ihop och körde Emmas bil till Nisse. Dock hittade han inte felet, men tids nog så kanske de löser sig. Kvällen avslutades med Jonsson. Trots att de är jobbigt måste vi gå vidare...tragiskt nog!

Igår försökte jag varva ner lite och slog in massa julklappar...de gick åt ca 8m papper, 2 rullar tejp och en hel del tålamod. Nu har jag inte mkt kvar på julklapps delen, YES! Efter de var de säsongs avslutning på Greys, självklart så satt jag å Sofia bänkade i soffan och njöt!

Idag har jag börjat arbeta. Jag är "anställd" av Fransson Fastigheter, tänka säg vad de är bra med kontakter. Iaf så började jag idag med utstädning av en 2:a. Den skulle varit perfekt till mig, om jag hade haft pengar...! Men jag får drömma mig bort medan jag skrubbar. Sen imorgon ska jag städa i en lgh som dom har hyrt ut som kontor. Dom som sitter där flyttar snart ut, och då ska väl den också städas ur. De lär bli jobbigt, eftersom de är en 5:a :P Men nu ska vi tänka positivt...jag får ju några extra kronor i börsen!

Nu är jag grym trött, och jag ska på body-pump om 2h. grattis till mig! Efter städning imorgon morgon blir de nog stan med Nyströms, jag ska inte handla nåt!. Sen så är de julbak på lörda, samt att Emma fyller år. Får ju inte glömma skyltsönda på sönda heller... 1:a advent....REDAN?! :O Fullt upp helt enkelt...TRÖTT!

Svamel, svamel. Nu ska jag vila!

KRAM

image93
Tyra "hjälper till" med julklapps inslagningen. Hon tror att hon är lite väl liten ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0