I got mail

Oj, jag tror jag får spunk! Fick brev från Ef idag igen, förhoppningvis de sista med papper att fylla i. Dagens brev handlade om min ambassad tid som nu är spikad den 20/8 kl 10.00. Men för att få komma in där måste man ha fyllt i massa papper med frågor om namn, släktingar, arbeten osv. Dom flesta frågorna är dessutom flera gånger. Åh, tragiskt! Håller nog med Jelle, dom i USA är paranoida!

Ska nu sätta mig och göra en "Att göra lista", som bara kommer handla om papperna, tragiskt nog. Senare lär jag få göra en till gällande packningen.

På tal om packningen. Jag var in på Flygbolagets hemsida, Malaysia airline, och försökte få reda på vilka regler som gäller. Hitta en PDF-fil på 13 sidor gällande detta, huva. Jag måste skriva ut dom så man får läsa i lugn å ro all dravel engelska.

Läste förresten att  ibland tar de längre än en vecka att få sitt visum, isof är jag körd. Ja, de lär nog bli spännande å se om jag kommer iväg lr inte.

På tal om att komma iväg, så blev de Yran i Östersund i helgen. Jag fick 10min på mig att packa, innan jag blev upphämtad. Vädret upp var mkt regnigt, och vi var framme nångång mot halv ett fredanatt. Tog ca 5h att köra med husvagn å pisspauser. Lördan bjöd på mesta dels sol, men dock ihållande värme. Jag, Sandra, Kenny å Hanna hyrde en liten stuga/hus av en tant, som bodde på Frösön. De var jätte mysigt! Grabbarna bodde gatan första natten, sedan flyttade dom husvagnen till festival campingen. Lyckad helg, om man ränar bort vissa personer. Nu peppar vi Rix fm/stads festen i stan på freda. Sen Refreshments i Övik på lördan. Tråkigt nog är de väl snart bara ja som vill åka till Övik..hm. Vi får se var de slutar!

Kram!

image5
Brudarna i sällskapet (Hanna, jag å Sandra)

image6
Grabbarnas boende (har ingen bild på vårat). Deras förtält är fastknytit med kabel i grannarnas takräcke. Å kylskåpet drivs med dieselmotor, men den fick stå vid vattnet annars klagade vakterna. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0