27/8 kl 4.35

Ska flyget lämna Arlanda. Galet tidigt på morgonen, vilket betyder att jag lämnar Umeå redan på söndakväll den 26:e. Om jag räknat rätt är jag framme kl 14, svensk tid, alltså 9h 25 min senare. Då är klockan 7 på  morgonen i New york. Snacka om att dygnsrytmen kommer bli helt galen!

Nu börjar allt kännas så nära. Dagarna rinner bara iväg, verkligen. Så mkt man vill göra, hinna med, men kommer ingen vart. Vet som inte riktigt heller vad de är jag vill hinna med, men känslan av att tiden "försvinner" blir större. Lär väl vara ett nervvrak tillslut. Haha!

Därför försöker jag hitta på saker hela tiden för att tänka på annat. Än så länge har vi hunnit med en mkt lyckad midsommar, Gullvik och Trästock. Jag har börjat lära mig de här med att vara mer "spontan". De tycker jag iaf själv. Vet tex inte om jag å Hanna sticker en sväng till yran imorgon lr inte. Jag har varit lugn fram till nu, för nu vill ja verkligen veta. Men bit ihop å håll hoppas på de bästa, så får vi se vad de hela slutar!

Måste bara berätta om när jag skulle köra in bilen ikväll. Jag kom ut och öppnade dörrarna. Just när jag ska öppna förardörren kommer Tyra fram mellen framsätterna. Jag blev riktigt förvånad å började skratta och öppnade dörren. Då stiger hon sakta ur bilen precis som inget har hänt. HAHA, den katten är galen! Skämtade igår med mamma om att det var så hårigt i baksätet, trots att ingen åker där. Jag sa att de såg ut som katthår när jag tog bort de i måndas när jag städade bilen. Troligen var de ju de, bevisligen.

image2

Rutan var max öppen 15 cm?! (Lägg märke till pälsen vid mitt finger) =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, ja du, katter kan dom! En av mina katter hoppar in så fort den får chansen i bilen:P
Va spännande det låter med USA du! Nästan så jag blir avis...Spontan är bra att vara, då gör man saker=) Du, vå måste kanske försöka hinna ses innan du smiter iväg to the United States of America;)
kram på dig kusin...

2007-07-26 @ 23:09:13
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

halloj!
Vad roligt att du kommit igång med bloggandet!!! Ska bli superspännande att följa ditt äventyr det kommande året! Ska redan börja spara pengar så att vi kan komma & hälsa på dig nästa vår!! Lycka till med alla förberedelser & all packning! KRAM KRAM Åse

2007-07-27 @ 09:36:11
URL: http://www.aselundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0