Utmanad

Eftersom Camilla utmanat mig, så ställer jag väl upp... Iaf på en av dom ;)

Vad blir ditt namn baklänges: adirF
Platt eller lockigt hår: Både och, beror på vad jag gör med de när de är ny tvättat
Har en dröm gått i uppfyllelse: Japp
Vad har du för startsida på internet: Google
Vem ringde du senast: Sofia, men hon svarde inte, utan ringde upp. Före de prata ja med Jennifer
Tycker du att sengångare är söta: Njä, men gulligt namn.
Har du haft vattenkoppor: Jo, typ 3 prickar. Lagomt mkt, med andra ord.
Har du nån gång testat karate: Inte vad ja minns, isof inte seriöst.
Vilken mobilsignal har du: The outfield- Your Love, för dom som inte har en egen.
Morötter eller pommes frites: Morötter, gärna stavar
Vad längtar du mest till just nu: Ett roligt givande jobb och julklapparna...tihi
Vilken tv-serie är bäst: Greys Anathomy, är inte helt fel.
Kan du gå ner i spagat: Inte direkt
Vad är du mest rädd för i hela världen: Mista någon närstående...
Har du varit kär i en kändis: Inte precis
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Ja, om jag liks byter paket i hållaren
Vad ska du döpa dina barn till: Den dagen, den sorgen...
Sol eller snö: SOL
Sexigaste läraren: Jag har ju ingen lärare just nu...
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt
Godaste drickan till frukost: Mjölk
Duscha eller bada: Duscha är ju alltid skönt. Men jag badar gärna om jag har tid och ork att vänta.
Kan du ditt mobilnummer utantill: Jajjemän, jag kan nog ditt också ;)
Sjunger du på toan: Kan ha hänt..
Är du höjdrädd: Jo... Lite klarar jag av iaf
Vilket land vill du åka till: Nåt varmt så man kan sola och bada.
Vad var det senaste som fick dig att skratta: Säkert nåt av mammas utbrott när vi spelade Dot nyss, och de gick dåligt för mamma.
Vad tänker du göra nu: Ge Tyra p-piller sedan sova, för imorgon är de städ dags igen...

Jag utmanar dig som läser detta, men inte skriver någon kommentar ;) Har du ingen blogg så tänk vad du skulle ha svarat och dela med dig... =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tihi...utmaningar är roliga!=)

2007-12-19 @ 10:26:56
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0