Ingen återvändo?

image10
Visa, internationellt körkort och enkel biljett till USA.

Ja som ni ser har jag nu pappersdelen färdig. Oj, hur ska de här gå? Hade lite ont i magen igår när jag fick reda på att dom inte hade skicka mitt pass från Stockholm än. Men på nått otroligt vis gick de snabbt med posten inatt så de hann upp. Annars hade jag inte fått resa alls på månda. Då hade jag nog blivit förstörd. Jag vill som komma iväg nu, för helt redo blir man nog aldrig. Har faktiskt lagt fram lite kläder, och ska nog lägga fram ännu mer idag, så att man bara kan börja stuva i de sen. Nått mer roligt som har hänt är att jag har fått mail från två tjejer som också åker på månda. En av dom, Lovisa, åker tillomed samma flyg =) Så vi ska träffas före incheckningen, de känns bra.

Åh, bara en helg kvar nu... Bra lr dåligt, svårt att avgöra. Maja ska iaf döpas imorrn, mysigt! Ursch, nu har ja verkligen inget vettigt att säga. Svamlar bara för att de känns sååå sjukt, far ja verkligen på månda? ett år i USA?? Ahh....aja, nu lr aldrig!

Kommentarer
Postat av: Åse

Uuuu...vad det måste pirra!! Tycker att du är så modig som gör detta!! Nisse & jag slår en pling imorgon & säger hej då!!! Packa lugnt! Kram kram kram

2007-08-25 @ 18:06:23
Postat av: Tove (fröken)

Hej sötnos!
Är det så snart du åker? Å jag som precis har hittat till din blogg.. Ska med spänning läsa vad som händer framöver. Hoppas du får en okej resa med lite mindre ont i öronen! Sköt om dig! Jag ska tänka på dig! Puss och kram

2007-08-26 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0