Hej Sverige

Detta blir bara ett snabbt inlägg, för att visa levnads tecken. Flygningen gick hyfsat, tog äckel lång tid, å sova kunde jag inte. Så jag var väl vaken så där 24 h igår, innan jag slutligen kom i säng. Halv sov 6 h i en säng. Ja, ja ska berätta om den sen...

Vädret är varmt, de låter så där skumt på kvällarna, å de är mörkt. Lektionerna långa, dålig luft å fylld av trötthet. Men men, jag lever bara här tillfälligt?! Mår väl inte helt bra...vet inte om de beror på jet lag, lite sömn lr av allt annat. Förkylningen blir bara sämre igen :(

Aja, dags att sova.Klockan är ju nästan 22. SÖMN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad skönt med ett livstecken....har varit inne på bloggen 50 gånger & kikat!!
Kroppen kan ju bli ganska sliten av en flygning, tidsomställning & lite sömn!! Särskilt med en förkylning i kroppen!! Hoppas verkligen att du får må bättre snart!
Var rädd om dig!!!!
Stora kramar från mig & grabbarna!

2007-08-29 @ 07:39:33
Postat av: Sofia

Hej Gumman!
Skönt att höra att du fortfarande lever.. Jag lovar att allt kommer att bli bättre.. ge de bara lite tid! Sköt om dig! Kramar!

2007-08-29 @ 16:56:13
Postat av: Nicke

tjaa! härligt att du tagit dig fram i ett stycke iaf! Resten kommer säkert att ordna sig med tiden, just nu är ju allting nytt ju. Bara en liten såndär by-the-way grej som är lite cool är att när du skrev det där var klockan 03.56...det är en ganska rejäl tidsskillnad

2007-08-29 @ 21:13:15
Postat av: Mamma Fransson

Hej Vera!
hoppas du fått sova om dig, ge järnet, jag saknar dig redan.Mekningen på bilarna har inte alls gått bra, men nu är dom snart på banan. Du finns i mina böner. Puss å kram julegran

2007-08-30 @ 15:30:41
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/8464849
Postat av: Malin (soffans Malin alltså)

Hej Frida, jag vill bara önska dig all lycka till med allt i det där stora landet!
Jag tror du kommer få hur kul som helst,
ta hand om dig- tusen kramar!

2007-08-30 @ 16:09:26
Postat av: Mamma och Bengt

Hej Frida
Skönt att du kommit lyckligt fram. Hoppas förkylningen går över snart. Jag tänker på dej varje dag. Ha de bra KRAM.

2007-08-30 @ 19:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0