Ändrade planer

Igår skulle jag ha åkt till Övik en sista gång innan min avresa, men jag fick fara till läkarn ist. Öronvärken har bara blivit värre dom senaste dagarna och huvudvärken har kommit igen. För att inte tala om halsen. Han hittade inget speciellt, förutom att halsen var lite svullen, så jag fick avsvällande tabletter så trycket i öronen ska släppa. Annars lär de inte bli en kul flygresa på månda... Iaf så stannade jag hemma i Vännäs för att de kändes lika bra. Tur i oturen så var många vänner hemma så vi for och såg på bio igår kväll. De kändes lagomt ansträngande. Vi såg Rush hour 3, riktigt bra. Oj, vad vi skratta...HEHE!

Idag känner jag mig lite mer vaken å de känns redan som att tabletterna gör verkan, så jag ska göra ett nytt försök med min Öviks resa. Ska bli kul å träffa familjen Lundgren en sista gång å kusin också för den delen. Om hon nu är vaken imorrn *HAHA* Nu ska jag snart packa in mig i bilen och åka, måste bara lägga ner alla tabletter först. Får ju absolut inte glömma dom host dämpande sakerna! Måste kanske åka å tvätta av rutan å tanka lite också..hm. De blir nog fint.

Nu är de typ 8 dagar tills jag åker (9 om man räknar med måndan), hur ska jag hinna med tiden?

Bli inte sjuk, å ha de bra!!

Kram

P.s: Glöm inte att lämna kommentarer! =) D.s



Kommentarer
Postat av: Maja

oj, vad jag har glömt att lämna kommentarer! :j ledsen för det! nu ska jag börja keepa myself updated och kommentera mera ;)
jag vill hemskt gärna se sig innan du lämnar sköna gröna vännäs!

2007-08-18 @ 13:48:23
Postat av: Camilla

KLart jag är vaken imorrn, eller ehh, senare idag, nyss hemkommen....;) Bara jag får soova några timmar först så..haha
See you in a couple of hours....kusin vitamin!
Kram!

2007-08-19 @ 03:29:29
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Emma

Sjukt nara innan du aker! Tycker du ska borja ova pa att skriva utan a a och o. Det ar sa kul! hahaha. jag har lite flyttangest jag. Men det komma bli bra. Stockholm ar ju som sagt narmare USA! Tack for senast ocksa! :D (haha jag ar stord jag vet, men ja. maste ju leva mig in i hur du kommer ha det med de helvetiska tangentborden de har dar pa andra sidan atlanten! :p)

2007-08-20 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0