10 poäng till mig

Jag visade Sandra å Jelle igår lite bilder på min blivande familj, samt min flygbiljett. Å de va då en himla tur att jag gjorde de, för dom såg ju att jag ska flyga 16.35, inte 4.35. Hade missuppfattat de där med AM och PM. Så nu kan jag alltså flyga ner på måndan ist för söndan, gu så skönt. Tur att jag inte bokat den biljetten än, haha! Har haft mardrömmar att alla mina biljetter som jag bokar själv har blivi helt vajsiga.

I övrigt så ligger jag nog hyfsat bra till i allt i pappersväg. Måste bara in till stan och fota en visumbild, samt en bild till Internationella körkortet. Sen så idag har jag fixat min försäkring, vilket kändes som en mkt bra grej att ha.

Om vi ska prata om nå roligare än USA så hade jag en hyfsat trevlig helg. Fredan bestod av Rix fm festival, med många artister å lite dans. Mer dans blev de på lilla kajen bland alla bilarna. Tomas körde sina skivor med gamm musik, underbart!

Lördan gick jag, Emma å Mattias på Nolia. Där var de varmt å mkt folk. Köpte nya sockar, å lyssnade på Jan Bylund, kung! Vi grillade sedan hos Emma, mums. Lägg märke till vi var vänner hela dan! Jag lånade sedan hennes bil å åkte in å hälsade på Faster Donna å Mona tills grabbarna skulle när på kajen. Där nere var de inte alls så mkt folk. Hälften stod å väntade på Melody Club som var en timme försenad. Vi nöjde oss med nån låt, och gick vidare till pubältet. Där var de galet bra stämning till ett live band, å vi dansade som tok! Helgen avslutades igår med Surströmings midda i kvällssol med Sandra å Jelle, perfekt alltså.  Nu taggar vi för nästa helg tjejer!

Kram kram

image10
Så här såg de ut när Refreshment spelade i Övik, där jag inte var. Fick bilden per MMS av min kära kusin. Jag skulle stått där med dig, de hade gjort helgen total!

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja, de skulle du=) De va faktiskt över förväntan, till saken hör att jag aldrig har hört en enda låt av the Refreshments tidigare...men de gick att lyssna på....;)
Men du verkar ha haft en trevlig helg iaf av vad jag kan avläsa...
Hoppas vi hinner ses innan du smiter till the united states...

2007-08-06 @ 16:37:55
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0